Pikkujoulut, syyskokous ja NIKO AHVONEN Krapin pajalla 17.11.2018!

22.8.2018

Kysy peruutuspaikkoja sirkku.lehto@jarvenpaa.fi !

Täynnä! Voit kysyä peruutuspaikkoja!
16.00 Lähtö kaupungintalolta
16.30 Jyty Järvenpää ry:n syyskokous
18.00 Ruokailu
20.00 Niko Ahvonen
23.00 Paluu Järvenpäähän

Tarjolla on viihdyttävä ilta hyvän ruoan, juoman ja seuran parissa. Laitetaan yhdessä kaamosaika kumoon, valon ja ilon pimeyteen tuo Niko Ahvonen & Tilanteen Herrat! Krapin Paja lupaa, että tämä keikka tuo hymyn huulille ja pistää tanssijalan vipattamaan. Luvassa on uusia ja vanhoja biisejä -  taattua Niko Ahvosta!

Ruokailu ja syyskokous on Krapihovin puolella ja illanviettoa jatketaan Krapin Pajalla, johon jäsenille on varattu pöytäpaikat. Paja on avoin myös muille, joten voit halutessasi kutsua oman avecisi viettämään iltaa kanssasi. Avec voi ostaa oman lippunsa Krapinpajan sivujen kautta. https://verkkokauppa.krapi.fi/liput-pajaan/niko-ahvonen.html

Osallistuminen on maksuton! Sitovat ilmoittautumiset ja ruokavaliot sihteerille 6.11. mennessä sirkku.lehto@jarvenpaa.fi

Bussikuljetus Krapille ja takaisin, kerro ilmoittautuessasi tarvitsetko kyytiä! Lähde mukaan!

Syyskokouksessa kuulet ajankohtaisista jäsenistöä koskettavista asioista liittyen Jytyn Keski-Uudenmaan yhdistysten fuusioitumiseen

PS. Syyskokouksessa ei tule valittavaksi toimihenkilöitä vuodelle 2019.