Eläkeläiset

Puolueisiin sitoutumaton eläkeläisjärjestö, jonka tarkoituksena on fyysisen ja psyykkisen kunnon ylläpitäminen sekä jäsenten taloudellisten ja sosiaalisten oikeuksien valvominen. Jytyseniorit ry kannustaa Jytyliittoa ja STTK:ta valvomaan ja edistämään Jytyn eläkkeelle jääneiden jäsenten henkisiä ja aineellisia etuja.

TERVETULOA MUKAAN!

Jäsenenä saat etuja:

• Jyty-lehden

Jäsenkortin

• Polttoainealennuksen Teboilista

• Edulliseen hintaan mökkejä suosituissa lomakohteissa (Ruka, Tahko, Levi ja Rönnäs)

•  Osallistumisoikeuden Jytyliitto ry:n järjestämiin vapaa-ajan tapahtumiin

• Suomen Retkeilymajajärjestön – SRM:n jäsenyyden • VVO-yhtymän asuntopalvelua mm tulorajattomia vuokra-asuntoja

• Tuettuja kuntolomia

• Laivayhtiöiden alennuksia matkoista ja risteilyistä esim. Eckerö Line tarjoaa  jäsenillemme 5-20% alennusta 1.8 -31.12.2015 varausajankohdasta riippuen    (tuotekoodi STTK5 varauksen yhteydessä)

• Alennuksia hotelli-, kylpylä-  ja lomakohteista

• If:n vakuutukset: HUOM! MUUTOKSIA VAKUUTETTUJEN IKÄRAJOIHIN! Ikämuutosten myötä pystymme entistä paremmin vastaamaan senioriasiakkaidemme henkilövakuutustarpeisiin. Jatkuvaan Matkavakuutukseen liittyvä  Matkustajaturva ja vain matkalla voimassaolevat, tapaturman varalta olevat turvat päättyvät viimeistään sen vakuutuskauden lopussa, jonka aikana vakuutettu on täyttänyt 90 vuotta. Ifin Henkilövakuutusten ikärajaa nostettiin jopa 100 vuoteen saakka. Lisäksi etuohjelmaamme on muutettu siten, että yhä vähemmillä vakuutuksilla pääsee alennusprosentteihin. Järjestöyhteistyö tarjoaa enemmän etuja sinulle Ifin yhteistyöjärjestön jäsenenä saat monia etuja ja säästät selvää rahaa. Yhteistyöjärjestömme jäsenenä saat suuremman alennuksen vakuutuksistasi –   11 % jo yhdestä vakuutuksesta, kun sinulla on Ifin paperiton palvelu.  Parhaimmillaan alennuksesi on jopa 16 %, sillä etusi kasvavat asiakkuutesi mukana.   Lisäksi kerrytät vahingottomista vuosista If Omavastuurahaa. Vakuuta itsesi ja perheesi nyt entistä edullisemmin: Ifin ja Kalevan yhteistyöjärjes-  töjen jäsenenä saat Suomen edullisimman* henkivakuutuksen, Primus-henkiva-  kuutuksen. Lisäksi saat lapsellesi edullisen ja kattavan Primus-tapaturmavakuutuk-  sen. Vakuutukset myöntää Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva. *Vakuutus- ja rahoitusneuvonta FINEn tekemä hintavertailu 11/2013.

Lisätiedot vakuutuksista: www.if.fi/jyty, If:n konttoreista tai

asiakaspalvelusta  p. 010 191 919

Jäseneksi liittyminen on helppoa!

Saatuamme jäsenhakemuksen, lähetämme Sinulle sähköpostin liitteenä

jäsenmaksulaskun. Mikäli Sinulla ei ole sähköpostiosoitetta, toimitamme

laskun postiosoitteella. Jäsenmaksu on 20 euroa.

Aluekerho ottaa Sinut mielellään mukaan joukkoonsa.

Ota yhteyttä!

yhdistyksen jäsenasiainhoitaja:

Sirkka Saarinen,

Mikkelänahde 8,

puh. 040 059 1424, sähköposti: saarsir@gmail.com

ALUEKERHOT

Aluekerhot järjestävät teatteri-, konsertti-, kulttuuri- ja virkistysmatkoja kotimaassa ja ulkomailla sekä neuvonta- ja esitelmätilaisuuksia ajankohtaisista aiheista. Osallistuessasi aluekerhojen toimintaan opit tuntemaan eri ammattialoja edustavia jäseniä ja solmimaan ystävyyssuhteita yli kuntarajojen. Aluekerho ottaa Sinut mielellään mukaan joukkoonsa!

UUDENMAAN ALUEKERHO
puheenjohtaja Kati Holm 0400 388 018, 0400 822 113 Ellipsikuja 5 A 10, 02210 ESPOO   katiholm10@gmail.com
varapuheenjohtaja Airi Lindberg,  0400 220 006 Yläkartanontie 23 A 1, 02360 ESPOO    lindberg.airi@gmail.com
sihteeri  Reijo Blomberg 050 555 9118 Kaitalaakso 9, 02360 ESPOO  reijo.blomberg@gmail.com